Урок
- Урок. Карти знань, їх призначення, редактор карт знань. http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/37/37.html
-
При викладанні української мови та літератури інтелектуальні карти доцільними будуть на різних етапах уроку. Наприклад, візуально укомплектований матеріал полегшує сприйняття нової інформації або стає підсумком вивченої. Зручності додає функція збереження на жорсткий диск, тобто перетворення онлайн – схем у простий роздатковий матеріал. http://vumosh.blogspot.com/p/blog-page_46.html
Coggle також можна використовувати на уроках літератури в якості створення різноманітних інфографік, зокрема кластерів. Це дозволяє залучити учнів до творчого мислення, усебічного аналізу проблемного завдання та пошук його нестандартного рішення. https://padlet.com/lunnatvik/11ps0nxl824g/wish/61673583
Окрім цього, такі карти можна створювати як результат будь-якої проектної роботи, як випереджальне домашнє завдання, як елемент самостійної роботи тощо. За умови грамотно підготовлених учнів та наявності відповідної матеріально – технічної бази, ментальні карти суттєво пожвавлять урок та стануть сучасним його доповненням.
Інновації будують нову систему освіти, нові методи і принципи виховання, нововведення в педагогічну майстерність. Але треба, щоб ці нововведення не завадили навчальному процесу, не стали предметом новаторсько – методичних перегонів, а були лише інструментами зміни класичної форми навчання дітей. Необхідно пам’ятати, що технології не замінять педагога, проте вчитель, який використовує в роботі технології замінить того, хто ними не володіє.
- Вебінар "Сучасний урок: проектування, реалізація, аналіз"
При викладанні української мови та літератури інтелектуальні карти доцільними будуть на різних етапах уроку. Наприклад, візуально укомплектований матеріал полегшує сприйняття нової інформації або стає підсумком вивченої. Зручності додає функція збереження на жорсткий диск, тобто перетворення онлайн – схем у простий роздатковий матеріал. http://vumosh.blogspot.com/p/blog-page_46.html
Coggle також можна використовувати на уроках літератури в якості створення різноманітних інфографік, зокрема кластерів. Це дозволяє залучити учнів до творчого мислення, усебічного аналізу проблемного завдання та пошук його нестандартного рішення. https://padlet.com/lunnatvik/11ps0nxl824g/wish/61673583
Окрім цього, такі карти можна створювати як результат будь-якої проектної роботи, як випереджальне домашнє завдання, як елемент самостійної роботи тощо. За умови грамотно підготовлених учнів та наявності відповідної матеріально – технічної бази, ментальні карти суттєво пожвавлять урок та стануть сучасним його доповненням.
Інновації будують нову систему освіти, нові методи і принципи виховання, нововведення в педагогічну майстерність. Але треба, щоб ці нововведення не завадили навчальному процесу, не стали предметом новаторсько – методичних перегонів, а були лише інструментами зміни класичної форми навчання дітей. Необхідно пам’ятати, що технології не замінять педагога, проте вчитель, який використовує в роботі технології замінить того, хто ними не володіє.
- Семінарське заняття на тему "Сучасний урок математики"
- Методичний портал. Методичний посібник "Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивченя шкільного курсу математики"
http://pidruchniki.com/18060203/pedagogika/vimogi_suchasnogo_uroku
http://ru.osvita.ua/school/method/technol/694/
http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/suchasnii-urok.html
http://ru.osvita.ua/school/method/technol/694/
http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/suchasnii-urok.html
Презентація "Сучасний урок біології"
https://drive.google.com/file/d/0BxSDFF0TkfrmZlZVandUR0d1VmM/view
Презентація "Сучасний урок інформатики"
https://docs.google.com/presentation/d/1FB5BB7hmlwc8c1wDKnBlrjw9gxxIyIVqNg4nSjAiEbk/pubstart=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g35f391192_00
Презентація "Сучасний урок - спільна творчість учителя та учнів"
https://drive.google.com/file/d/0BxSDFF0TkfrmNXNSLTZOMUJpQkE/view
Презентація "Сучасний урок у початковій школі"
https://drive.google.com/file/d/0BxSDFF0TkfrmWnR1M2ZrcE1HdXM/view
Самоаналіз уроку
http://www.vchiteli.dp.ua/index.php/homepage/metodichna-robota/682-orientovna-skhema-samoanalizu-uroku
http://dasn.com.ua/nsh-dokumenti/33-samoanalz-uroku.html
http://www.ippo.edu.te.ua/files/na_dopomogu_vchitelju/56_vchytel_samoocinka_zbirnyk.pdf
http://dasn.com.ua/nsh-dokumenti/33-samoanalz-uroku.html
http://www.ippo.edu.te.ua/files/na_dopomogu_vchitelju/56_vchytel_samoocinka_zbirnyk.pdf
Розробки та конспекти уроків
Захист Вітчизни
Історія
Англійська мова
Українська мова та література
http://olena-galiba.edukit.kr.ua/informaciya_pro_zaklad/uroki_ukrainsjkoi_movi/
http://ukrlitera.ru/index.php/ukr-mova-ta-literatura/rozrobki-urokiv/78-usi-uroki-ukrajinskoji-literaturi-5-11-klasi
https://www.youtube.com/watch?v=WszFXEG523U
http://www.slideshare.net/ltymnevaLA/ss-28575562
http://ukrlitera.ru/index.php/ukr-mova-ta-literatura/rozrobki-urokiv/78-usi-uroki-ukrajinskoji-literaturi-5-11-klasi
https://www.youtube.com/watch?v=WszFXEG523U
http://www.slideshare.net/ltymnevaLA/ss-28575562
Хімія.
http://subject.com.ua/lesson/chemistry/11klas/index.htmlhttp://subject.com.ua/lesson/chemistry/9klas/index.html
http://subject.com.ua/lesson/chemistry/8klas/index.html
http://osvita.ua/school/lessons_summary/chemistry/
http://interneturok.ru/ru/school/chemistry/8-klass
http://interneturok.ru/ru/school/chemistry/9-klass
Інтернет-уроки з хімії. 10 клас.
http://interneturok.ru/ru/school/chemistry/10-klass
http://interneturok.ru/ru/school/chemistry/11-klass
http://vinokurova.wordpress.com/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%97-%D0%B2-10-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%96/
Повні уроки з хімії. 8 клас. Гіпермаркіт знань.
http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F_8_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81._%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8
Правознавство
http://osvita.ua/school/lessons_summary/pravo/
http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_9_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81._%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8
https://www.youtube.com/watch?v=ZX7Rh73yb7E
https://www.youtube.com/watch?v=8yHDwHtm5T4
http://vchitel.info/konspekti-urokiv/pravoznavstvo/9-klas-pravoznavstvo/page/4/
http://eprints.kname.edu.ua/11610/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%9A%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%85_%D0%90.%D0%86..pdf
http://school.xvatit.com/index.php?title=%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_9_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81._%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8
https://www.youtube.com/watch?v=ZX7Rh73yb7E
https://www.youtube.com/watch?v=8yHDwHtm5T4
http://vchitel.info/konspekti-urokiv/pravoznavstvo/9-klas-pravoznavstvo/page/4/
http://eprints.kname.edu.ua/11610/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%9A%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%85_%D0%90.%D0%86..pdf
Образотворче мистецтво
http://www.yrok.net.ua/load/rozrobki_urokiv/obrazotvorche_mistectvo/urok_obrazotvorchogo_mistectva_4_klas_zhivopis_maljuvannja_na_vologomu_paperi/47-1-0-2909
http://obrazotvorche.moy.su/load/vse_dlja_7_klasu/rozrobki_urokiv/11
http://bestlessons.at.ua/index/obrazotvorche_mistectvo_5_klas/0-106
https://www.youtube.com/watch?v=bw6UZzyoPbg
http://obrazotvorche.moy.su/load/vse_dlja_7_klasu/rozrobki_urokiv/11
http://bestlessons.at.ua/index/obrazotvorche_mistectvo_5_klas/0-106
https://www.youtube.com/watch?v=bw6UZzyoPbg
Комментариев нет:
Отправить комментарий